Monday, January 10, 2011

pasca ajl 25

hehe. ajl 25 dah habis semalam. sana sini dengaq macam-macam pendapat tentang pemenang-pemenang ajl kali nih. aku? cmna plak? jujurnya, aku memang kaciwa sket dengan ajl kali nih. ya ampun. seriyes agak kecewa bila tahu ana rafali menang. entah la. bagi aku yang tengok kt tv ja nih, aku rasa persembahan dia agak kurang sket la. maybe lagu dia bagus. itu aku tak tahu la sebab aku bukan orang muzik. tapi dari segi persembahan nyanyian dia semalam, aku tengok agak kurang menyerlah la weh. memang tak masuk dalam senarai yang aku rasa boleh menang pun lah. kah kah kah.

nih kali kedua aku rasa aku kecewa benar dengan keputusan ajl. dulu time ajai dengan nurul menang dengan lagu keliru, memang aku tak dapat terima langsung. dengaq ja pengacara umum depa dua menang, aku terus kuaq rumah. tak dapat terima koot. ha ha ha. tuh tahun bila tuh. budak-budak lagi kot. tapi perasaan frust tertonggeng tuh dah ada dah. kah kah kah.

bagi aku ajl semalam best la jugak. tapi satu-satunya persembahan yang buat aku tepuk tangan ialah persembahan si rambut ketak, hafiz. kuikuikui. mantap kot ending dia. faizal tahir punya hanyut pun mantap. memang aku speechless bila tengok dia terjun tuh. tak sia-sia basah kuyup. dapat jugak persembahan terbaik.

apapa pun, aku rasa dalam banyak-banyak juara lagu, aku suka juara lagu tahun 1991. tahun rock-rock kapak seluaq ketat. kah kah kah. walaupun aku baru umoq 2 tahun time tuh, entah aku tengok ke tidak juara lagu tuh. tapi bila aku tengok kat youtube, mak ai, meremang bulu roma weh.

jom la dengaq, weh. best! juara time tuh takdir dan waktu nyanyian mega. dia punya intro tuh dah buat bulu roma aku meremang dah. jom jom. layan~

amaran: nih untuk sesiapa yg buleh tahan dengan rock kapak ja. kui3.

apapun, tahniah kepada semua pemenang tahun nih. aku komplen banyak-banyak pun, bukan bleh buat pa dah. depa kaya, aku dapat apa? kahkahkah.


No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)