Saturday, January 01, 2011

melawan virus-virus di tahun baru

1/1/11

cantek tarikh nih kan? pejam celik pejam celik dah masuk tahun 2011. rasa cam baru semalam ja cuti tahun baru 2010. kui3.

baiklah. aku taknak cerita pasai new year. sebab time tahun baru hijrah hari tu aku takda ceta papa. sepatotnya lebihkan tahun baru hijrah la kan? bukan taknak tulis time tuh.. cuma mood tiada. hari ni mood ada? sikit laa.

aish. tahun baru aku dimulakan dengan batuk+demam. tekak gatai-gatai. tak suka. tak boleh, filzah. tak boleh. next week banyak presentation wehh. mana bleh sakit-sakit. kuat. kuat.

baik!

dah. apa aku nak cerita sebenarnya eh? waaaa. takda mood balik dah nak cerita. nanti la aku cerita hari lain. bila aku dah sehat sket. maaf ya.

notakakiku: jauhnyaaa la nak pi kelinik. malas bebenor nak menapakkkk. doctor, come here please. gila bajet kronik sangat. pi sendiri la! baiklah. baiklah.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)