Tuesday, October 05, 2010

tulisan tangan

Kajian Dr Fazilah Kamsah: Rahsia Sifat Melalui Tulisan

1: Seseorang yang menulis dengan kuat tekanannya- Sihat, cergas, pantas dan sedikit agresif.

2: Tulisan Bulat-Bulat- Emosional, prihatin, pengasih penyayang, kepekaan tinggi dan banyak memakai otak di sebelah kanan (otak kreatif).

3: Condong Kiri- Introvert, suka menyimpan rahsia, agak pemalu, tak suka berubah, amat setia kepada kekasih, keluarga, organisasi dan negara tetapi tak suka campur orang.

4: Jarang-jarang- Tak suka campur orang, kurang mesra dan sedikit boros.

5: Huruf JGYZ yang sempurna - Tahap emosi yang dipamer itu jelas, pengasih & penyayang, pemurah, mudah kesian pada orang, mempamerkan tahap kerajinan.

err. macam betul. atau memang betul? hui3.

paling tak sangka no. 3. ha ha. sejak akhir-akhir nih aku tengok tulisan aku condong ke kiri. x penah2 codong ke kiri sebelum nih. sama ada tegak atau ke knan ja. tp, akhir-akhir nih ke kiri. agak pelik di situ. haha. tak sangka maksudnya begitu. betul kah? kah kah kah. ya la, aku rasa. aku semakin menjadi manusia yang introvert. semakin malas nak ambil tahu. hu hu hu. *wtheel asyik buat kata berirama nih?*

oh ya. sedikit boros? kui3. mana daaaa. sedang berjimat la nih. mana bleh boros-boros. aish. tak betui tak betui.

tapi macam betul semua nih. tapi tak semua betul. tapi banyak yang betul. aaaa. apa tapi-tapi betul-betul nih? ok. dah tak betul.

jom tidoq!

notakakiku: sepatutnya aku buat research untuk presentation esok lusa. tapi apa aku buat? facebook! terima kasih.

2 comments:

  1. dekja! klo tulisan mula2 cantik tapi da sampai paragraph 2 da mula leper2..then para 3 da start sambung2 tulisan, then last2 da takleh baca tu ape plak maksud dia?? haha XDD

    ReplyDelete
  2. ha ha ha. tuh maksud dia tulisan bakal doktor. kuikuikui. :D

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)