Sunday, October 03, 2010

kenanglah jangan

aku rasa aku fobia dengan benda-benda nih. sedaya-upaya mengelak supaya tak ingat. tak ingat? ya! tak ingat! ha ha ha.

1. stesen bas ekspres sahab perdana
2. Rasamas
3. LCCT
4. food court kl sentral
5. kyb *xtau bnda pa nih. tp lambang dia kaler putih merah.*

tp aku rasa, kalau aku x mengelak, mungkin aku akan rasa kebal dan tak rasa fobia lagi. tp, tah lah. takot. takot nk face up. takot benda lain yg tumpah. ha ha ha.

tp*lagik*, mungkin kali pertama ja akn rasa nk tumpah kot...? entah. maybe. perhaps. shayat. seperti pengalaman dgn no. 1. lps kali pertama tuh, rasa cam dah kebal. atau mungkin buat2 kebal? ha ha.

kadang-kadang kita perlu buat-buat kebal dan terus tersenyum kan? aish. jap. teringat lirik lagu patah hati nyanyian arwah sudir.

"kenanglah jangan...kenanglah jangan, disebut pun jangan..."

kan? jadi, apa dikenang lagi, filzah? ish3.

notakakiku: wtheel tiba2 kuaq lirik lagu patah hati nih? kantoi dok layan lagu nih malam2. kui3. btw, lagu tu best!

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)