Friday, August 13, 2010

tah apa apa

banyak yg nak cerita. just go through ja. mybe kalau ada masa*ehem. kalau rajen sebenanrnya* akan cerita panjang2 lain kali. yep. lain kali.

1) minggu nih agak busy. banyak praktikal dan assignment kena submit and present dlm minggu nih. so, banyak la kena wat kerja. lenguh2 blakang x cukup rehat. kui3.

2) second praktikal untuk learning, dapat jumpa budak2 betul*sebelum nih kawan2 ja berlakon jadi budak2*. tapi budak yang nih pun agak besaq jugak la. dah darjah 3. xpa. pelan2. yang penting pengalaman dgn budak2 dah bertambah jadi dua. ha ha.

3) aku rasa aku nih seorang cekgu yang tah apa apa. tah papa kat cni maknanya bila aku ngajaq budak2*atau merapu meraban sbnrnya?*, kat dalam hati budak2 tuh mesti ckp, tah papa ja cekgu nih. -_-'

4) untuk praktikal aktiviti, aku just harap budak2 dapat ilmu yg aku ajaq. x byk, sket pun jadi la. and depa enjoy dpt blajaq. bukan markah yg aku cari. yg penting pengalaman. :D

5) dah masuk ari ketiga puasa. ari pertama dgn kedua masak sendiri time berbuka. err. bukan aku yang masak. housemate aku. aku tukang memotong ja. entah lah. aku x reti nak masak depan atau untuk orang yg reti masak. aku mmg bukan pakar masak. aku suka masak untuk diri sendiri ja. *plus untuk suami nanti* ha ha ha. wtheel gatal gilak nih.

6) ari nih ada jumbo sale untuk usrah. usrah aku x jadi buat sale sbb tak sempat nak prepare. just buat collection derma ja. tapi ada jugak tolong usrah lain menjual. jual dadih. buat sendiri kot. :D

7) tadi tengok toy story 3 skali lagi. dan skali lagi aku menangis part nak jatuh dalam api dgn part ending dia. ahahaha.

8) aku perlu cari tali pinggang seluaq. sbb tali pinggang aku dah putus. dan pinggang aku plak makin mengecil T___________T

9) cuti raya nanti macam x bapa nak cuti ja. naik cuti terus straight exam empat hari berturut2. lima papers skali dalam seminggu. T____T

10) aku rasa aku nak bagi kad raya untuk kawan2. tapi masalahnya aku xdak alamat depa. sapa nak kad raya, meh bg alamat kat aku. :) *wtheel baru 3 ari puasa dah sebuk nak bg kad raya.*

cukup lah sepuluh. aku pun x tau pa yang aku mengarut nih. cam xdak kaitan sgt. tiba2 ja terpikiaq. rasa cam nak tulis benda lain. tapi benda2 nih plak yg terkuaq. selamat berpuasa semua! jangan liat bangun sahoq. kutip pahala lebih sket bulan ramadhan nih. :)

notakakiku: wtheel is not mencarut or perkataan yang x elok. aku berpuasa, x baek ckp benda2 x elok. jadi, what the heel secara translatenya ialah apakah itu tumit. so, apakah itu tumit? *apa pening sgt ayat nih.*

2 comments:

  1. dabel like yg wtheel tuh. haha..
    saya kat sini nak carut.. kataa..
    dolaaaah!!! haha

    ReplyDelete
  2. ahaha. apa ni...
    x baek mencarut time puasa. kuikuikui. :D

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)