Saturday, August 28, 2010

27 ogos

bahagia itu bukan apa yang orang nampak. tapi apa yang kita rasa.
(jaja&din, 2009)

suka quote nih. baru khatam lagi skali jaja&din semalam*quran bila nk khatam, filzah?T__T* cerita yang menarik. kata-kata yang best. tapi bukan cerita tuh yang aku nak cerita hari ini. kalau nak tau cerita tu, kena la beli snirik. kui3.

cuma..bagi aku, bahagiakah aku?

alhamdulillah. tuh yang aku bleh jawab. :)

keluarga
alhamdulillah aku mempunyai keluarga yang memahami. keluarga yang menyupporti menyokongi dari blakang. apa-apa yang baik, depa support. apa-apa yang kurang baik*tapi slalunya baik pada pandanganku* depa bangkang. ahaha. xpa. semua tu untuk kebaikkan aku jugak. hehe. alhamdulillah.

kawan
alhamdulillah aku mempunyai kawan-kawan yang macam2 ragam. hehe. ada kekurangan ada kelebihan masing-masing. aku pun macam tuh. kekurangan dan kelebihan tuh la yang merapatkan kita. hehehe. *poyo ja ayat*

pelajaran
alhamdulillah aku gembira dengan apa yang aku ambil skarang. belajaq pun tenang. *walau kadan-kadang risau gak takot kena repeat* tapi alhamdulillah jurusan ni lebih dekat dengan aku. walaupun x pandai sgt jaga budak-budak, tapi still buat aku rasa...erm..bahagia. ya. bahagia. alhamdulillah.

kewangan
hahaha. aik awat gelak? alhamdulillah jugak. setakat ni xdak lagi la kena sampai tahap kena mintak sedekah. nauzubillah. aku sekarang sedang blajaq untuk zuhud. ececeh. mentang-mentang baru habis bc jaja&din kan. tapi betui pa. blajaq untuk berzuhud. x membazir kpd perkara-perkara yang bukan kerperluan. insyaAllah rezki Allah ada di mana-mana.

hati dan perasaan
hahahaha. nih lagik wat aku rasa nak gelak besaq. awat gelak? tah. rasa nak gelak. macam mana ya hati dan perasaan aku? ok kah? atau tak? apa yang aku bleh kata, alhamdulillah. aku sedang blajaq untuk redha *ayat jaja&din lagi*. what i can say, i am happy when org yang aku syg happy. who org yg aku syg? teeeeet. jgn tanya.

jadi, kesimpulannya di sini. alhamdulillah, Nurul Filzah bt Ramli bahagia. Nurul Filzah bt Ramli jugak sudah tua setahun sehari. hehehe. thanx kepada semua yang wish. thanx kerana masih ingat dikala sibuk2 puasa nih. syukur jugak kepada Allah sebab bagi peluang untuk aku terus hidup selam 21 tahun nih*ya ampun dh tua rupanya budak nih* kui3. sedaq pon. so, mari menjadi matang! ha ha ha ha.

notakakiku: wajah blog dh matang sket kan? ye ke? tuh ada kartun pompuan tuh, matang ka? err. nak wat cmna, dh cumel. ahaha.

1 comment:

  1. haha..nice blog..follow me on http://juz-a-site.blogspot.com..

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)