Friday, August 06, 2010

bila lelaki mengumpat

mengumpat nih selalunya sinonim dengan perempuan ja kan? tapi, jangan x tau, lelaki pun pandai mengumpat. Bila lelaki mengumpat, uiiihh.. pedih jugak telinga mendengaqnya. ha ha ha.

tadi, singgah makan kt kfc dekat sogo. mengidam nak makan shrimp hot n spicy sbnqnya. tapi hampa. tengok iklan kt blakang kaunter, xda udang. tgk dekat menu, pun xdak udang. tanya cashier, udang ada x? dia kata xdak. wuuu. kecewa. last2 makan snack plate je la.

uik. sebenaqnya bukan nk ceta pasai udang. tapi, ceta pasai lelaki mengumpat. kui3. kelakar. makan tadi, duduk la kat depan setiga orang lelaki nih. mak datok, bersembang... kuatnya. yg sorang tuh ja la. semangat gilak bersembang. padahal kami dok belakang depa ja kot. uiish. ngumpatnya mengalahkan perempuan.

Ali(bukan nama sebenar): Ko rasa Senah(bukan nama sebenar) cantik x?
Abu(bukan nama sebenar jugak): *geleng-geleng*
Ali: Uish. Ko nih. Taste x sama dgn aku la. Senah tuh lawa pa..
Abu: Aku rasa Timah(bukan nama sebenar) lagi lawa.
Ali: Ish. Timah tuh muka bulat. Kalau dia x bulat sket, ok la kot.. Nih, si Leha(bukan nama sebenar) lawa x?
Abu: Lawa-lawa. Dia putih kot.
Ali: Haaa.. Kali nih ko sama taste dgn aku.

-______-" begitu rupanya kalau lelaki mengumpat. adeh. macam-macam. ingatkan perempuan ja yang suka ngumpat. laki pun x kurang hebat jugak. hehehe. kelakar dengaq. bukan niat aku nak dengaq depa ngumpat. tp dh cakap rupa lagu tuh, cmna aku x dengaq? uish. seb bek la aku bukan kwn senah, timah dan leha. kalau dak, kantoi depa. ha ha ha.

notakakiku: minggu depan dah nak posa. kalau ngumpat kurang pahala. *aik. cam pantun dua kerat plak.* renung-renungkan. :D

2 comments:

jom merapu skalik...tima kasih~=)