Friday, July 09, 2010

tergeliat

tadi p aloq staq. lebih tepat lg p pmc. putra medical centre. medical? ya. hospital. bukan pusat membeli belah. hui3. p hospital wat pa? erm. penyakit lama dtg lagi. hehe. saket apa ya? aku pun xtau nk habaq saket apa. saket rahang sblh kanan. bila menguap bunyi kruup. bila mengunyah rasa cekang sgt. pi la cek tadi. sblm nih dh penah cek kt kmc. tpi doc tuh bagi ubat saraf dgn paracetamol ja. walaupun kimia form 5 bab last2 aku x minat lgsg*pasai ubat2 tuh*, tp aku tau la jugak yg paracetamol tuh ubat tahan sakit. ubat tahan sakit sama la cm panadol. waaa. buleh dia bg panadol ja. kt pharmacy pun aku bleh bli. murah sket. wuuuu~

jadinya, saket tuh dtg blk. setelah sebulan kot. then, bawa la p jumpa doc lagi. pa doc tuh ckp? aku pn kurang paham sbnrnya. kui3. incik doc kata ada biji kt pipi aku nih. bendalir nih (aik. bendalir ka biji? bendalir berbiji kot. heh. ntah. aku pn kompius.) kejap2 dia hlg, kejap2 dia ada. ermm. bila ada tuh yg rs saket tuh. incik doc tuh kata lagi, biji kt pipi aku nih kecik lagi. kalau besaq, bleh wat muka jd herot. nauzubillah. aish3. disebabkan aku xtau papa pasai medik, dgq doc kata cmtu terus aku rs takot. hui3.

jadinya lagi, aku kena rehatkan rahang kanan aku nih. xleh kunyah belah kanan dah. kena kunyah slow2. menguap slow2. semua kena slow2. huhu. bila Allah dh nk tarik sesuatu nikmat tuh, bila2 saja buleh kan? huhu. sabaq ja la. insyaAllah. makan ubat, salah satu ikhtiar aku untuk sembuh. :)

oh ya. esok israk mikraj. jom sama2 hayati peristiwa hebat nih! :))

notakakiku: aku dulu penah berharap nak blajaq semua ilmu. termasuklah ilmu perubatan nih. tp, cm xdak proses ke arah tuh ja lagi. filzah oooi.... malu2. kuikuikui.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)