Wednesday, July 07, 2010

cawan dunia

semalam berjaga lagik...final weh..spain vs german...suatu masa dulu, aku penah sokong german...sbb ada balack(ms tuh dia mudaa lagik...=p) tp smlm, aku meneruskan sokongan ku kpd spain...sbb ada torres...hik2...torres comei bila senyum...heee(angau2) dh la torres aku(wah..torres aku plak) sumbat gol tunggal perlawanan...mknanya, spain menang la weh!! besh gilak game smlm...hbs saja match...xleh tdoq lak...segaq semacam jaa...wah, puas lah..jerit sorg2, tuh yg besh tuh...yeah~! hoyeh2!
cikdekja, 2008
flashback lagi. cerita dua tahun lepas. final euro 2008. Germany VS Spain *aish. lebih kurang sama plak kaler depa nih*. aku penyokong sepanyol. sbb apa? sebab ada TORRES! ya! bijak. hehe.

esok, atau pagi2 buta nih, kui 2.30 pagi. again. Germany VS Spain. semi-final world cup 2010. aku sokong sapa? SPAIN! bagus. masih setia menyokong spain. sebab apa? sebab ada TORRES? erm. tp cm dia x bermain ja malam nih. uwaaa. xpa la. menengok dia beraksi bberapa minit pun jadilah. dh sgt asyik dah. asyik? ya. sangat asyik. aha. sah angau. kui3. tolong la bagi dia main mlm nih. tolonglah. *harharhar. kronik.*

baik. malam nih kita tgk sapa yg menang. x kisah sangat sapa menang pun. sbb dua2 aku suka. tp tp tp, sgt2 harap spain dpt p final. supaya keberangkalian utk aku tgk wajah Torres bermain akhir akan menjadi lebih tggi. aish. tolong lah bermain, torres. tolonglah. for me, pleaasseee.. *mata sebulat yg buleh*

cakap byk pun x guna. just wait n see ja lah.

notakakiku: jom teman aku tgk bola mlm nih! :)

notakakikulagi: honestly, mlm nih first time aku akn tgk spain beraksi dlm wc. pleasee. jangan kecewakan saya.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)