Friday, July 02, 2010

peti dan surat

blog dh ada baju baru. tp smangat nak tulis plak dah hilang. kui3.

tadi terbuka satu peti lama. dah berkarat pun peti nih. berbentuk love. dihadiahkan sempena beshday aku yg ke-12. tahun 2001. yap. 9 tahun yg lalu. hadiah dr sapa? hehe. dari kawan2. 4 orang semuanya. kami satu geng dulu. aflah, syifa, nabeela dan aimi.

dah 9 tahun baru aku teringat nk bukak balek peti tuh. ermm. byk dengan kertas2. bukan kertas kosong. tp kertas tulisan tgn oleh budak comel *ehem2* berumur 12 tahun. bulat2 tulisan dia. ha ha.

bila dah terbuka tuh, mula la terbaca. klakar bila baca balek. apa la yg aku pikir time tuh. ha ha. nak tau pa yg ditulis?

I like...
1. Shah Rukh Khan- first (okeh. dari dulu lagi mmg aku hantu hindustan. xleh nk wat pa. ha ha. tp skarang dh ada minat yg len jugak. x semestinya srk sorg ja. :D)
2. Siti Nurhaliza (okeh. i admit. aku peminat siti dalam diam dulu. ha ha ha. tp skrg rsnya aku dah kurang. aku minat siti dulu pun sbb aku suka lagu dia yg stail balada tuh. cm kau kekasihku, nian di hati, purnama merindu dan wajah kekasih. lagu dia skrg cm dh x besh. ha ha ha.)
3. Kajol (heee. nih dr dulu sampai skrg aku minat. tp syg...kajol dh x byk berlakon. erm.)
4. Britney Spears (omg. nih mmg aku minat sgt dulu. aku suka lagu2 dia. skrg? naaah.)
5. Julia Robert (aku minat sbb dia cantek dan pandai berlakon. :D)
6. Brad Pit (errr. no kumen. cmna aku leh masukkan dia dlm list pun xtau. ha ha ha.)
7. Udit Narayan (sapa nih? ha ha. dia punya suara sedap oo.. slalu pinjamkan suara dia kt srk. i like. tp skrg dah kurang dh dia nyanyi utk bollywood.)
8. Lata Mageshkar (aik. cmna dia bleh ats dari alka yagnik nih. tp aku rs aku lebih suka alka lagi. xpa. next)
9. Alka Yagnik (nih la yg aku kata tadi. sora dia pun best. tp dia pun dh lama dh x nyanyi. erm.)
10. Erra Fazira (aik aik aik. mana muncul nama nih? ha ha ha.)

Pasangan ideal (omg. budak2 dh tulis pasai nih. adoi. malu.)
1. Nurul dan Ajai (ok. skrg dh bercerai. kui3.)
2. Brad Pit dan Jennnifer Aniston (sama jugak. dh bercerai.)
3. David Beckham dan Posh (ok. nih masih ada. ha ha)
4. Abby dan Norman Hakim (ha ha ha. nih pun dh bercerai. adui.)
5. Kajol dan Ajay Devqan (ok. seb bek masih ada.)

dalam byk2 nih, dua ja yg masih kukuh? hu hu hu.

I like a man who (ok. sila gelak. aku pun dh gelak dh. kah kah kah.)
1. 99% sense of humor (omg. nmpk sgt x matang.)
2. 1% romantic (aduuuiiii. cmna leh masuk list nih? ish3.)
3. muka macam Shah Rukh Khan (kah kah kah. wtheeeel. ahaha. gila srk betui aku nih dulu.)
4. tinggi pun xpa pendek pun xpa (kah kah dan kah lagi... tah pa pa ja la.)
5. baik dan bersikap positif (haaaa. yg nih baguih. hehehe.)
6. (aku malu nk tulis point no. 6 nih) tp mesti kuat cemburu. (????!!! haha. next! eh sat. ada lagi tulis dlm kurungan.) (cemburu tanda sayang) (okeh. bleh gelak guling2 sekarang.. kahkahkah)
7. tak ego (omg. nih sgt susah la, dik. mn mau cr laki yg x ego? ha ha)
8. ambil berat (ok. nih baguih.)
9. beriman (tuuuuuuudiaaaaaa. beriman jatuh no 9???? teruk betui ang, filzah. kahkahkah)
10. kegemarannya serupa dgn aku (point asal, mendidik. dh baguih dh. tp p cross plak. ish3..)

2002- ciri-ciri lelaki pilihan!! (aik. ada lagik. ha ha. nih setahun selepas yg td tuh. ada perubahan? adaaaaa.)
1. setia
2. baik
3. beriman (adui. awat no 3 ja? ish3. x insap2 lagi filzah oooi. kah3.)
4. 50% kuat cemburu (aduiii. ada lagi point nih?)
5. setia (lagi?)
6. baik (lagi??)
7. setia
8. baik (ok. i got it.)
9. setia
10. baik
1000000. ada rupa!!!! (ha ha ha ha. awat nya nih??? kah3. sedaq juga diri tuh naah. ha ha)

haaa. tgh2 dok godek2 tuh, terjumpa satu surat. dah berlipat lapan. tp still bleh baca lagi. kat luaq dia tertulis "Hantar Balik Pada Hari Sabtu ini". hehe. ejaan lulus dah tuh. budak 12 tahun punya ayat. walaupun pakai kertas buku latihan garis biru tuh ja, tp tetap sweet. hehe. sbb nih surat chenta pertama sy. kah3. cumel plak bila baca balek. sumpah lawak. xyah la tulis kt sini. surat private nih. ha ha. tp aku x penah2 balas pun surat nih. xtau nak balas pa. ha ha. malas.

godek2 lagi. jumpa surat kedua. ini x kelakar. ini buleh buat mengaliaq ayaaq mata. ha ha. eh. awat gelak? td kata x klakar. omg. i should throw away that letter long long time ago. tuh la. gatai p simpan. aish. nih yg malas nih. tolong la. aku nak cari pencuci yg berkesan supaya aku bleh wash away all those memories. aish. kalau lah semudah itu, kan?

dah masuk topik lain. better stop here.

notakakiku: omg. i hate him. i hate myself more.

notakakikulagi: nih yg aku mls nk berblog nih. last2 kuaq ceta nih jugak. aish. stop.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)