Friday, August 22, 2008

bila aku sudah geram~!

rasa cm geram sgt...
awat tahh...tp sgt gerammmmmmm.........
rasa cm nk jerit kuat2222222...........arrrrrrrrrrggghhhhh~!

1st....geram kt bdk nih...xphm2 bahasa....org kata xleh...dia nk paksa gak....cm nk bg lepuk jaa...ergh2...phm x perkataan
tidak boleh itu?????? maknanya...aku xnak wat la wehh...susah ka nk paham??? bahasa melayu pn x leh paham...nk aku ckp bhsa pa??? tamil??? argh2...geramnya akuu...suka sgt la paksa org.........aaaaaaaa!!!!! dh la siap men sumpah2 lagik...gilak ka pa????? argh...bengongnyaaa~!

yg 2nd plak...bkn slh dia ponk....tp aku yg rs sgt tekanan+kegeraman...pasepa xtau...mgkin sbb bila dh rapat dgn sesorg nih, kita cepat mudah trasa...huhu...yaaaa...aku trasa sgt dgn dia dua tiga ari nih....tah laaa...argh222....pk bnda nih ponk bleh wat aku brtambah tensen....kdg2 rasa mau nangis o00oo....ya laa...dulu rapat2...skrg nih cm tah....trasa berjaoh ati smcm ja dgn dia nih...xtau pasepa...bkn slh dia ponk...aku ja yg trasa...jeleskah aku?? awat nk jeles plak???? xtau...huhu~ aku sgt benci prasaan ini.....huuhuuu~!

yg ketiga nih....pasal projek art nih............cmna mau wat nih?????? tekanannyaa....cm x nmpk papa progression ponk lg...pdhl dh wat 2 3 mlm dh.....aaaarghhh~! tensennya saya.....xtau la bleh brfgsi ke x....dh la bhn cm x cukup....kt kangaq nih ssh nk carik kedai jual brg2 art nih...argh2~! ssh la cmnihh...mmg menekankn jiwa laaaaaa.....arap2 boleh la siap sblm blk intec balek...wuhuuu~

ayuh jerit kuat2.....
aaaaaaaaaaaarrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhh~!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)