Thursday, August 28, 2008

aku dah 19...wah~!

aku dah 19...
wah...x cayanya...rasa cm kanak2 lagik...kalo tgk aku mmg x nmpk rupa 19 ponk...x matured lgsg. even baju kurung aku ponk size xxl...xxl bg kanak2 pnya...adeh~

papaponk, besday taon cm agak spesel...cm byk benda besh and surprise brlaku...hee~

first....besday surprise drpd bdk2 pmpn klasmet aku...aku x reti la bila org surprise...aku jadik malu semcm ja....surprise yg sepatotnya scary, xjadik scary sbb aku yg x brjaya menunjukkan muka scary....aaaa...sian diorg...tah la...x terasa scary plak, cuma heran ja....sapa la yg pakai topeng tuh?? heh...maybe kalo diorg wat pakai kain tlekung putih...then, static ja kt satu tmpat...aku akn scary kot...huuu~ btw, dpt kek dua potong dr diorg...thanx2...thanx sgt2...kek itu sgt sedap...aku plak tgh lapaq wktu tuh...hee~ thanx guys...love u all...muax2 pipi kiri kanan~!

then, dpt besday card lak drpd bdk2 kelas suma...aiyoyo...so comel laa...aku stail malu2 sket bila dilayan sebegitu...gagaga...x besa org lyn sebegitu trhadap diriku ini...owh
, cm nk kata skali lagik ja...love u guys~!


comelkan? thanx u..=)

and x lupa gak besdaykad drpd femili...dpt awl lagik...ari ahad tuh sbb aku dh nk kna blk kolej dh...dh hbs cuti..huuu~ kad tuh ada bunyi2...comei2...thanx mak, ayah, kyun n abang...=)


kat dlm dia ada bunyi...heee~

mlm tuh plak, mkn cm besa ja...kelaparan gilak sbb tgh ari tuh x smpat mkn...sbb pa ya?? erm2...sbb aku p library..ya..ingt nk carik buku further math...tp x jmpa...trjumpa plak buku pantun melayu lama...terlayan la sekejap(sekejap ka? lalala) pantun2 itu....sgt besh...hee~ tuh la yg aku rasa bnda pelik yg aku pnah kumpul....mengumpul pantun2 melayu lama yg besh2....tp dh byk hlg since aku dh x blajaq bhsa melayu lagik(ya ka sbb tuh? ka sbb aku nih yg letak merata2...lalala). tba2 ja trjmpa lak buku pantun tuh semalam...besh plak layan smpai terlupa nk lunch...dush~! disebabkn tuh aku kelaparan mnjelang senja...malas nk p beli jaoh2....beli ja nasik lemak depan gate tuh...sedap pn sedap...lgipun aku x mkn nasik lagik wktu tuh...huuu~

tba2 lak...malam tuh dpt mesej dr seseorg...wah~!

27-aug-2008 8.47 pm
ko nk kfc x?

aaaaaa...kfc?? wah...sapa xnk...heee~ terkejot gak mula2 ada org nk blanja kfc...hee~ dgn muka x malunya, aku kata la naaaakk...heee(erk..bapa byk heee laa..tau la terlebeh xcited pn)....then, seseorg itu pn msj kata lima minit lagik turun kt bwh...tggu dekat bus stop cemara...wah2...benarkah? siyes x caya...hee(lagik?)...setelah ampir lima minit aku tggu smpai la dia msj suruh aku turun amek kt bwh....dgn smangat wajanya aku meredah rintik2 ujan utk amek kfc tuh...waaa...sgt terharu...mula2 mmg la seseorg tuh ada kata nk blnja aku kfc....ingtkn lawak2 ja...x sngka benar...wah, ang wat aku terharu la weh....thanx sangat2....nanti aku blnja ang plak noh....=)

mlm tuh trpaksa studi sbb esoknya tuh ada speaking trial exam....gaaa...aku sgt x terer speaking2 nih...men merapu ja ckp...uhuk2...mlm tuh cm besa layan thr hindi power smbil studi(kununya la..)....ada soalan misteri mlm tuh....cm teka teki gak laa...soklan nya lebeh krg cmnih, pecahkn ia dan ia semakin sukar dipecahkn....byk org try tp x betui...aku rasa cm tau ja jwpn tuh....saja la try2 antaq...adiah dia vcd ceta hndstan jaa..anamika....sapa brlakon tah...dino morea kot...heh..tah...antaq ja la jwpn aku tuh....pecah rekod...tiba2...tuuuut..tuuttt....ada mesej masok laa...

penghantar: 36189? erm?
27-ogos-2008
23:08:59
RM0.00: DJ THR-Gegar: jawapan anda betul, Nurul. Anda pemenang VCD Anamika hari ini. Dush, Gina....AMP

wah....aku menang??? kahkahkah....rs cm nk tergelak pn ada....mula2 xnk caya lagik...betul ka aku menang...wahaha...ceta hndstan plak tuh....wahaha...utk dpt kepastian lg....aku pn tggu la gina(dj mlm tuh) umumkn nama pemenang....x sangka.....aku la satu2nya yg dpt jwb mlm tuh sblm dia bg klu....kahkahkah...cm lawak pn ada....nama aku masok radio weh....tahniah2~ tggu la vcd tuh antaq ke umah...wahaha....aku gtau kak aku...kak aku gelak2 dah...dia gtau mak aku, tau mak kata pa? "x hbs2 dgn hndstan...." heee~ nk wat cmna....x agak pn bleh mng...kira adiah besday aku la jugak nih....walalala~

heee....byk surprise besday kali ini...aku dah 19...tuh ponk sesuatu yg x disangka...surprise sgguh...19 taon dh rupanya aku nih....wah~!

utk nurul filzah bt ramli...happy birthday yg ke-19!! tahniah2~!


notakakiku:
  1. cuba kira bapa byk 'heee' dan 'tba2' aku tls kt entri kali nih? wah...mmg penuh dgn suspen dan kegembiraan sgguh entri nih...heee(dan lagik?)
  2. pasal grand diner dgn trip tuh, nnt la aku ceta...malash...balek ari tuh pn x sempat nk updet...projek art yg bunguk itu menggunakan sepenuhnya masa cuti ku....aaa....menci2~!

1 comment:

jom merapu skalik...tima kasih~=)