Sunday, February 27, 2011

sadis kuasa tiga


selepas kesedihan berpanjangan tidak dapat melancong, kesedihan berterusan lagi dengan kemungkinan besar cuti final exam semester kali ini tidak dapat dilanjutkan. T_______T sedeh oih. dah la nak dapat cuti seminggu pun susah. nih dah dapat, tak dapat bercuti dengan sepenuh perasaan cuti. T_______T menangis lagi sesungai.

awatnya plak tak dapat bercuti dengan penuh perasaan?

ang tanya lagi awat? wuuu. sebab MUET la. kejadahnya la pulak tetiba buat time cuti final nih. sebelum nih dengaq kata bulan 5. tup tup bulan 4 dah exam. dah la sepatah haram aku tak tau papa pasai muet nih. memang terbaik la kan. preparation selama sebulan saja untuk peperiksaan besaq camni. dah la susah oi. kalau periksa upsr tuh pun prepare sampai setahun. nih MUET. muet ok. bukannya senang macam makan kuaci. eh. makan kuaci pun susah.

aish. risau risau risau la camni.

okeh. lupakan seketika pasai muet itu. niat dihati nak rilek-rilek golek-golek atas katil sambil layan perasaan menonton hindustan. semangat gilak suruh kakyun minta balik cd rab ne bana di jodi aku nih dari kawan dia. niat dihati memang nak tengok sangat-sangat lah. bila aku nak tengok, segala rintangan api lautan bergelora memang sanggup aku tempuhi. malangnya tiada rintangan api apatah lagi lautan bergelora. yang ada cuma tempat cd yang bengong-tak boleh-bukak-apatah lagi detect-memang mencabar kesabaran aku. ha. kan dah mula dah buat ayat semput. waaa. kecewanya la dengan laptop sendiri. apakah masalahnya pun aku tidak dapat mengerti. rupa-rupanya masih belum ada persefahaman antara kita *(^%&$#@.

dah la. malas la camni. kecewa.

2 comments:

  1. ikot waktu solat la.. klo waktu tu waktu maghrib, buat la mgrib dulu, baru isya`...(jamak takdim-)

    klo waktu tu waktu isya, buat la isya dulu.baru di ikuti ngan maghrib (jamak takhir)

    ReplyDelete
  2. hahhaha..
    kesian kamu filzah...
    =P

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)