Wednesday, February 23, 2011

anak mak yang dah besaq sket


setelah fikir punya fikir, akhirnya aku buat keputusan untuk keluaq jugak ahad tuh. tapi kejap ja la. sebab nak p mid tuh pun ada la dalam sejam setengah. tak masuk kalau komuter lambat lagi. bas nak tunggu pun kadang2 tak muncul2. jadi, dalam 5.30 mesti dah kena bertolak balik gombak. kalau tak, sampai sini malam. takot la jugak. kui3.

pukul 11.30 aku dah gerak. pukul 12.3o kumpul kat sana. tukaq lrt dan train sana sini, akhirnya berjaya jugak sampai mid. tuh pun dah nak dekat pukul 1 dah. depa yang lain dah sampai. ada la 6 orang. 4 laki 2 pompuan. time aku sampai tu, kak yaya belum sampai lagi. seb bek la. ingatkan aku yang lambat sekali. :D

bila semua dah cukup, kami pun bertolak menuju ke food court the garden. jauhnya cari makan. perut dah lapor nih. cari punya cari, akhirnya jumpa jugak. exclusive kot food court situ. agak jakun seketika. pusing-pusing cari makan, akhirnya aku pilih makanan yang aku tak pernah makan. thai food. apakebendatah nama dia. something with pineapple. pineapple rice(?) kot. nak tengok rupa nasi tuh cena? dia cm nasi goreng biasa ja. cuma tambah pineapple dengan tabur kerabu kat atas tuh. yang uniknya, nasi tuuh dia letak dalam nenas yang dikorek. bleh bayang tak? jap nak try lukis.

gigih aku melukis. padahal bleh ja google. heh.

lepas makan-makan, pi solat semua, masa untuk boling!! weh. bangga nak habaq weh. aku berjaya mendapat jatuhan pin sebanyak 82 untuk satu game. first time weh. sebelum nih plg tggi pun 60 ja. ha ha ha. tapi bangga jugak nak habaq sebab dua kali tak dak pin jatuh. bola terbabas dalam longkang. kuikuikui. juaranya mestila zuhai(ke quchai? aku rasa zuhai. aaaa. konpius sat.) beza satu pin ja dengan zieda.

habis tuh ang no bapa? gebang cam no 1 ja.

heh. aku no 3 ja.

no 3? betui ka?

betui la. kahkahkah. kembang kempis hidung sebab selalu dok dapat no last jaaa. kahkahkah.

habis main, sembahyang asar dulu sebelum jalan-jalan. aku dah kena beransuq awai dah. takot train lambat. 5.45 aku dah gerak. lambar 15 minit dari plan asal. sebelum balik, berjaya la aku cekau komik Dik Cerdas(ya. komik shinchan tuh.) dan kfc fish donut combo. kahkahkah. tahniah la ya. berjaya menghabiskan duit dengan jayanya. T__________T

apa apa pun, best la dapat jumpa mereka dan mereka. habis tensen-tensen dilepaskan bersama bola-bola boling tuh. :)

notakakiku: rasa cam nak beli kamera sebijik la. enset aku nih canggih sangat. try korek-korek cari lubang kamera tapi tak jumpa. oh, enset cikai rupanya. T___T

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)