Thursday, June 10, 2010

tolong jgn buat aku berletiaq

ok. entri lagi. i really feel like blogging now..really.

nak study. tp x leh study. pikiran entah ke mana2 melayang. i need to keluarkan the reason my pikiran melayang2 entah ke mana tuh. i need to keluarkannya di sini. here.

my bad. aku rasa cm mana ya? cmni la. cmna la kan kalau kita rs cm nk tolong org tuh dlm pelajaran. tp org tuh cm xda usaha nk minta kita tolong dia. first2 aku mmg semangat jugak nk tlg dia slps diberi amanah utk jd tutor dlm grup nih. but then, aku tgk dia cm nak x nak ja. time aku xplen, nak kata paham, x. nak kata x paham, x jugak. sbb bila aku tanya paham ka dak, pahaam. bila aku suruh xplen blk, mula la dok tercungap2 menjawab. cmna nih. geram kdg2. wat aku rs malas ja nk tlg. lantak la kt ang nk dpt brapa pun. aku mls nk ambik tau. aku suruh salin nota yg lec bg time dia x dtg pun dia mls nk salin. come on beb. cmna nk tlg cmni kalau aku sorg ja dok terhegeh2 nk tlg, dia xdak pa pun. eeee. geram.

tp bila dpt result ri tu, rs nk tlg tuh dtg blk. dia cukup2 mkn ja lulus. ok la. lulus la jugak. tp aku rs terpanggil balek nk tlg dia. cuma aku x tau cmna nk start tlg dia nih. ish. geram kadang2. bleh plak dia dok buka ceta dia dulu... study sama2 satu kumpulan. kumpulan dia tuh pandai2. suka ajaq dia. haaa. buka ceta. buka ceta. aku geram la sgt time tuh. cmna aku nk wat study grup kalau dia mls cmtu. aku suruh ang salin nota pun ang xmau. kalau ang x phm aku bleh xplen. nih dak. salin pun x mau. cmna aku nak xplen? ha. kan aku dh bletiaq. la aih. geramnyaa. cmna aku nk tlg nih?

aih. tuh yg wat aku xleh study skrg nih. awat aku dok risau sgt tah. pdhal dia sket pun xdak risau papa. waaaa. sbnrnya aku rs cm berat jugak la. madam dh bg amanah kt aku. madam xnk tgk ada student gagal dlm subjek nih. but how could i help him, madam???? waaaa. aku rs nak p jerit skrg.

pai.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)