Monday, June 07, 2010

i feel like ....

i feel like writing. erm. xtau nak mula camna. waaa. blog nih pun dh lama berhabuk. sbb tuh rs cm nk tulis kt cni sbb i dont expect anyone to read this. ada ka? xdak kan. xyah ada pun xpa.

cmna nk mula? cmni lah. aku nih jenis yg suka doa2 dlm ati, mintak kat Allah bg petunjuk sama ada somebody is really my jodoh or not. sound pelik bin tah papa kan? waaa. tp tuh la. aku mmg cmni. dan td pun aku wat cmtu lg. aish. awat nih?

ya. td aku saja nk test. nk test? maknanya x betul la tuh pa yg jadi tuh. aish. pa nih? ceta x hbs lagi. cmni la. td doa2 la kalau that somebody is really my jodoh, i will meet him before balek hostel. ok. then, tunggu ja la cm biasa. xda la dok jalan2 keliling kolej cr dia. xdak2. x segila itu lagi. ahaha. kalau ada, ada. kalau xda, mungkinkah ianya benar2 petunjuk? aish.

tunggu punya tunggu cam xdak ja. ok. x kesah pun sbnrnya. tp tgh2 dok berangan time nk tggu bus tuh, tiba2 dgq org ckp 'hai'. beralih tgk, dia x ckp la kt aku pun. but, dia wat aku berpusing kali kedua untuk tgk balek tuan punya suara tuh. oh my god! aku xtau nk ckp pa. mata aku cm terpaku kt budak tuh. dia bergerak, mata aku pun ikot gerak. mcm org x betui. ok. sapakah dia tu? dia tu bukan lah org yg sama dlm doa aku td. dia ialah somebody else. yg dh lama aku x jumpa. dia yg muka dia iras2 'dia'. 'dia' yg dulu. 'dia' yg pernah ada kt cni --> hati (or mybe still ada lg)

oh my god. aku rs cm nk pengsan kt ctu jugak. aku xtau. is it a clue or just coincidence..? petunjukkah itu? atau just kebetulan semata2? ahahaha. nih yg wat aku malas nk pikiaq nih. wat aku lagi keliru ja. oh, please la, dekja. nih bukan ceta hindustan. ceta hindustan buleh la nk byk2 kebetulan cmtu. nih realiti. bukak mata luas2 sket. berangan ja lebih. xkan la kan?

entah lah. ari tuh dah wat istikharah. ya. 'dia' muncul dlm mimpi tu. tp 'dia' ada jaooooh sgt. aku ja yg perasan 'dia'. he didnt notice me at all. hahaha. aku xtau sama ada tuh betul2 petunjuk dr Allah atau mainan mimpi syaitan semata2. aku rs lebih kpd mainan mimpi. sebab tuh aku rs cm i cannot be with him. that's why i stopped waiting for him. berhenti. berhenti berharap papa.

aku x suka rasa nih. he's taken already. x bleh kacau. even x bleh simpan perasaan seciput pun. sedaq la sket dekja. but 'dia' bukannya kawen lagi. so? nak aku jadi pompuan jalang rampas bf org. maaf. aku bkn cmtu. biar lah. aku malas nk pikiaq. oh my god. i feel like .....

aish. kena istikharah banyak2 lagi nih.

.......
....
..
.

aku rasa aku cm penah baca. kalau kita mintak petunjuk dr Allah mcm kita paksa Allah wat keputusan tuh. cm kita nak benda tuh jadi. entah lah. correct me if i am wrong. but mybe next time, nk elak dh dr mintak petunjuk2 nih. aish. biarlah. kalau ada, ada la kan... xnak pikiaq dah. study lagi penting! final dh nk dekat uiii...!!!

ok. akhirnya rs cm buang masa ja pikiaq2 semua nih. siyes mls nk pikiaq dah. just let it be. fokus yg utama dulu, ya, dekja sayang...? baek! :)

2 comments:

  1. fokus study dulu yaa. all the best:)

    ReplyDelete
  2. omg. ang baca. jgn baca. ahaha. ini merapu ja. ahahaha.

    thanx. mmg fokus study dulu. lepas melepaskan segala perasaan di cni, bru rs cm... fokus study dulu!!! oyah2! thanxxx.. :)

    *ayat cm tunggang terbalek. aku malu sbnrnya.*

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)