Tuesday, December 02, 2008

tolong..

malas benar mahu mengupdet sejak stat cuti nih...nyata skali sy tidak ada apa2 kerjaan perlu dibuat...tp maseh mls gak...kohkohkoh...:botol_53:tambahan pula, mcm xdak ceta ja nk ceta. ada tuh ada, tp mls nk ceta. ya, skalik lagik 'malas' menang...hoyeh utk malas...!

gambaq sapa nih? sebok ja kt blog saya.. ish..nak tunjuk skil bawa keta la tuh. p tnjuk kt tmpat len buleh? kohkohkoh. sila jgn marah dia(ok, sila dan jgn tidak buleh diguna srentak..tp xpa, xdak sapa nk cek..). gmbq di ats ialah saya... aik, gmbq snirik pn x knai? x, knai.. cuma saja ja. erk, pa saya merapu nih..? abaikan2. ok, caya x sy dh bleh bawak keta? x caya? ish3...pa nk wat..

nmpk dlm cermin tuh? betullaa...sy la tuh. erk, sy bru pasan. cmna sy bleh guna kata ganti diri saya kali nih? sgt sopan skalik.. kahkahkah. baeklah, truskan dgn saya. saya mahu jadi sopan. sesopan saya memandu. x caya, tnya kak saya.. hehe.

tgk...sopan kan saya?=)

sy maseh menggu org institut memandu tuh kol. baru bleh sy smbung lesen saya. lesen L sy ari tuh dh diperbahurui. katanya nk stat kelas mggu nih. tp xdak kol2 ponk lagik. sy sdh bersemangat mahu mendrive nih. tolonglah tepon sy. tolong..:botol_43:

ini no saya...017-...ceh, bukannya institut memandu tuh xdak no sy... kohkohkoh. (sukanya bila leh tamatkan entri dgn bergelak bgtu...hee~)

:botol_53:

4 comments:

  1. wah dekja..
    nanti raya boleh la drive p masjid yer..
    ;]]

    ReplyDelete
  2. hehe...
    xleh lg...lesen L baru..
    kahkahkah..
    tp sy sdh memandu di jln raya...
    pd kelajuan 60km/jam..
    wah...sgt bangga~!
    [hakikatnya sy x reti nk slow keta guna brek...reti tekan ngn angkat minyak ja...hehek]

    erm, sapa anonymous ya?

    ReplyDelete
  3. "tgk,sopan kan saya".....aiyooo,awat cam dok marah kat orang jeh dlm gmbq tu?=p

    ReplyDelete
  4. ana x de lesen lagi.. huish..

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)