Wednesday, November 12, 2008

sejam yang menyeksakan

aku xtau rasa pa bila jwb further tadi. rs geram ada, nk nangis pn ada, gelak sorg2 ponk ada. mau x nya, soklan cm senang, tp aku x leh jawab. sbb aku x studi hbs tajok matrix tuh. sgt tekanan. waaa...tajok vektor langsung xdak. aku tgk tajok matrix ja pn xpa. hampir 70% kuaq soklan matrix. wawawa....cedehnya. awat la jd begini? ergh2~!

further maths 3 aku dh hancoq...
sudah hancoq further maths 3 aku...
further maths 2 ponk rsnya turut hancoq...
further maths 1 pulak aku x tahu...
(wah, siap pantun 4 kerat...geee~)
habis lah aku...
further maths aku dh hancoq...
aku dah menhancoqkan further maths aku...
further maths dh menhancoqkan aku...
grrr....aku rs, further maths telah menhancoqkan aku tuh lagik tepat...
ergh2~!
:botol_31:

notakaki:o ya, ada satu entri aku dh hlg...ekteli sengaja dihilangkan...wuwu...to sumone i care most, i'm so sorry for all that...sad

1 comment:

  1. further maths? apekah? binatang ape tu?

    haha nak lupakan segala-galanya tentang intec ngeh3

    nice blog dekja why i didnt know

    *like that "from kangar with lurve" with the kangar changed to "kangaq"!

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)