Friday, December 12, 2008

mensampah~!

xtau pasepa...tp aku nyampah bebenor bila org suka wat singkatan yg x bapa nk singkat. cm ngada2 ponk ada. perkataan yg sepatotnya dh sngkat boleh p pjgkn balek. x paham aku. dh la tulih stail tuh cm ngada2 ja. nyampah gak la. kahkahkahkah~

antara words yg wat aku nyampah nk baca:
  1. ja/je arrow jew(ingt jewish ka pa? tau dak jewish tuh pa?)
  2. ka/kearrowkew(apakehel kew2?? nk sebut pun tergeliat lidah2. bajet mnggoda la tuh. kahkahkah)
  3. ya/yearrowea(apakah? cm x reti nk eja ja...kahkahkah)
  4. tu/tuharrowitew(nih lg satu x reti eja...suma bajet menggoda. mensampah betui~! kahkahkah)

dan yg sewaktu dgnnya la. cm dh jd trend zmn la kot. xtau la kan. ya la, aku nih kuno sket. xtau la plak org la nih ckp pesen lagu tuh. cm bajet menggoda kan? kahkahkah. mensampah~
:botol_42:

notakakiku: aku x pernah wat entri yg cm mlibatkan org len. entri kali nih xdak ketan antara idup dan mati. just nk meluahkan rasa nyampah. maap dipinta jika trasa.

4 comments:

  1. a'ah.aku POWN sokong ang TAW..wahahaha.....






    mmg aku sokong sebenarnye.=)

    ReplyDelete
  2. spelling ang meragukan...
    papa ponk, tima kaseh kerana menyukong...kehkehkeh~

    ReplyDelete
  3. kalau ye jadik ea tahan lagi. aku nyampah kalau ye jadik 'yerh'..takpon paling takbest ye ke jadik 'yerrr kerrrrr'...kronik2

    ngaa~ merapu.

    ReplyDelete
  4. yerrrr keerrrr, rayshdan?
    kahkahkah...



    tuh mmg nyampah gilak la...siyes~

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)