Tuesday, December 20, 2011

hari nih bapa hari bulan?

okay. okay. dah lama tak updet tetiba tanya hari nih bapa hari bulan, memang nak kena penampaq la kan.

maaf lama tak updet. tak tahu nak updet apa. cuti pun dah habis. dah masuk sem baru. semangat baru.

baiklah, kembali kepada soalan di atas, hari nih bapa hari bulan?

okay. tak yah jawab pun xpa. cuma nak tanya la kan, slalu tak ampa semua tertanya-tanya "hari nih bapa hari bulan?"?

seriyes aku slalu. -_-'

normal ke?

entah lah. tapi aku rasa antara faktor yang buat aku susah nak ingat tarikh sebab aku bukan jenis otak math. boleh gitu?

haha. aku lemah math. nombor adalah sebahagian daripada math. tarikh sebahagian daripada nombor. jadi, kesimpulannya, aku lemah ingat tarikh. boleh gitu?

boleeeeh.

baiklah. baiklah. sebenarnya bukan tarikh hari nih ja aku lemah. tarikh-tarikh important pon susah nak ingat. first time dapat surat cinta? first time bercinta? first time putus? naaaaah. tak da la aku ingat tarikh-tarikh tuh.

kalau bab tarikh birthday plak, birthday family aku ja la aku hafal betui-betui. and of course birthday aku sendiri. dan birthday orang yang nak dekat-dekat dengan birthday aku. dua minggu lepas tu memang senang la aku ingat. tapi, selalunya bila dah sampai tarikh birthday tuh, tak da la aku nak ingat pulak. heh.

sebab apa? sebab aku tak tau hari tu bapa hari bulan.

aish.

jadi, hari nih bapa hari bulan?


notakakiku: ya. hari ini 20hb. birthday kak aku. dan aku baru wish tadi. sebab aku tak ingat hari nih 20hb. tahniah. haha.

1 comment:

  1. kakyun lagi teruk. xingat hari nie hari apa. rabu ker khamis? ker isnin? hahaha

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)