Sunday, November 20, 2011

cuti lama weh


cuti weh cuti.

lama weh lama.

3 minggu weh 3 minggu.

nak buat pa weh nak buat pa?

*siyes annoying. dok weh weh nih pe kes?*

laamaaa tuuuu.

jadi. jadi. jadi.

nak buat pa ya?

:D *kenyih nampak gigi*

saya ingat cuti yang panjang nih saya nak ambil lesen L. tapi saya rasa macam malas pulak. haaa. jadi, saya rasa macam tak nak ambil lagi. baik tak yah habaq weh. heh.

jadi, nak buat pa? hurmm. saya ingat nak jahit baju/kain. kain dah ada. tapi tak tau nak buat pa. asalnya nak buat blouse. tapi cam banyak lebih. ermm. maybe buat kain kot. kot la. tak pa. nanti kita tengok hasilnya. :D

lagi, nak buat pa ya? ha! ingat nak tengok movie. Puss in Boot. Ceta kucing Shrek tu. katanya keluaq 24hb nih. tapi tadi try cek2 kat website cinema kat jitra ngan aloq staq, la pun dh ada. bla tengok jadual utk 23hb nih dah tak da dah. haaaa. camna ni? takkan sat ja kot tayangan dia. ka hok yang 24hb nih yang 3D punya ja? adeh. camna ni? nak tengok gak kucing oren tuh. hurmmm. kalau tak dapat tengok yang tu, nak tengok penguin yang gembira la. Happy Feet. yay! semua cerita kartun. :D

hurm. cuti 3 minggu diisi dengan benda-benda ini nampak seperti agak berfaedah jugak. tapi hasilnya kita tidak tahu. hoho. malas mau cerita panjang. just wait and seeeee. :D

notakakiku: awat rasa entri nih cam gedik ja cakap saya-saya nih. haaaa. mana da gedik la kan? cakap saya kan lebih sopannnn. kah kah kah. nahhhh. gelak camtu, dan dan tak sopan.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)