Friday, June 24, 2011

cerita mereka


aik, kata final. kejadahnya asyik update je nih?

aik, dah nama pun final, mestilah rasa nak update slalu.

...?

nampak kaitan?

tak.

ah. abaikan.

***

nampak tak gambaq yang aku post bebrapa ari yg lepas? can u spot the difference? eceh. soklan punya kacang, tak mencabar minda langsung. la, saja la nak bagi ampa senang jawab.

dah nampak beza kan? ya, alhamdulilah salah seorang geng aku time skolah rendah dulu dah selamat menjadi milik orang yang sah. yang SAH okeh. jadi, tak leh nak kacau dah bini orang nih. gembira aku dengar perkhabaran dia dah nak kahwin. cuma terkilan sebab tak dapat nak ikut serta dalam majlis sebab minggu tuh busy sangat-sangat. tak sempat nak balik. apapa pun, tahniah diucapkan. semoga berbahagia bersama sehingga ajal datang menjemput. :)

and then, semalam dapat perkhabaran gembira lagi dari seorang sahabat dekat intec dulu. dia akan bertunang tak lama lagi. insyaAllah, lepas raya. alhamdulillah, gembira sangat aku dengaq. dah lama depa nih couple, dari zaman intec lagi. sekarang dua-dua sambung dekat ireland amek doctor. insyaAllah taun depan grad la tuh. kalau dah tunang taun nih, taun depan pun dah habis belajaq, tak lama lagi la tuh, kan? :P aku doakan semua berjalan lancaq. xtau lagi aku dapat hadir ke tak. tapi, aku harap sangat dapat jadi sebahagian dari hari bersejarah dia. semoga selamat semua. :)

eh, ada soklan cepu emas la.

soalan: ceta pasal kawan ja. anda bila lagi? jeng jeng jeng.

jawapan bersalut gangsa: no, for now, no. tapi semua itu bukan kita yang rancang. but for now, NO. *jawapan bajet fashe sande. ha ha ha.*

2 comments:

  1. ada jodoh la kita nnt... sabaq2.... heeee

    ReplyDelete
  2. hoho. ayat ang nih agak pelik. kuikui.

    insyaAllah. ada la jodoh ang nanti dan jodoh aku jugak. amiin.

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)