Friday, December 10, 2010

C.P.R

Cardiopulmonary resuscitation (CPR) is an emergency procedure which is attempted in an effort to return life to a person in cardiac arrest.

oh. maknanya CPR nih bila nyawa seseorang tuh dah berhenti la kan? ke tak? maaf. aku bukan student bio. bab-bab bio nih memang aku fail. :D

hurm. rasa-rasanya blog aku nih dah berhenti ka nyawa dia? aik. bila masa blog ada nyawa? dah jawab dah ari tu. malas nak jawab lagi. ha ha ha.

aish. entah lah. aku rasa separuh jiwaku pergi. eceh. tiba-tiba keluaq lagu si anang nih apa kes? malas semasam semacam ja nak mengupdet blog. kalau updet pun, tah apa pa la yang aku ngarut. ayat berterabuq. kena kutip balik ayat-ayat yang beterabuq tuh nampak gayanya. tapi masalahnya separuh jiwaku sudah pergi. kena tunggu jiwa tuh datang balik la kot baru boleh kutip balik ayat-ayat yang berterabuq tuh. seee. ayat nih pun dah berterabuq. aish.

persoalannya sekarang, ke manakah separuh jiwaku itu pergi?

perlu ka jawab? malas la. ha ha ha.


jom layan lagu nak? naaaak! eh. lagu hindustan. taknak la. alaaaa. layan la!


A. R. Rahman - Dola Dola .mp3
Found at bee mp3 search engine

1 comment:

jom merapu skalik...tima kasih~=)