Friday, November 12, 2010

senyum dalam penat

dah habis penat, filzah?

erm. separuh dah habis. penat pun separuh jugak la yang habis.

buat pa sampai penat sangat nih?

cik han

nampak dak muka penat dalam senyum? eh. tak. bukan muka penat. muka cuak. beberapa minit sebelum present. aik. present apa sampai mekap2 nih? kahkahkah. seumoq idop x pernah mekap pun kalau takat nak present. pi kelas pun xdak mekap. nih kalut nak mekap buat apa? kahkahkah. gelak la. aku sendiri pun takot tengok muka aku sendiri. kuikuikui. macam cik han. :D

jadi, benda pa la yang buat aku cuak+penat+muka cm cik han nih? sebenaqnya ni adalah salah satu assignment terakhir untuk semester nih. kena present pasal culture dari kaum lain. group aku pilih culture thailand. aku pakai baju tradisional thailand la tuh. hehehe. merah menyala. bila present pasal culture tuh, kena la explain serba serbi berkaitan culture tersebut. yang paling menarik, kami kena menari. menari loy krathong. x kisah la tangan keras ke, langkah canggung ke, yang penting kitorang enjoy! hohoyeah~~!

cik mimi, cik anis, cik biah, cik pipi, cik han

hehe. dah nak habis dah semester nih. banyak kenangan jugak la sepanjang semester nih. banyak pengalaman jugak. alamak. semester dah nak habis bermakna final exam bakal tiba. eh. bukan bakal. tapi hampiiir tiba. ahad nih dah start paper. ahad ada exam? yes. kitorang ikot jadual planet pluto. kohkohkoh. bak kata sir aku, bangla pun cuti hari ahad. tp, kitorang ada exam. huiyooo. banggga.

aik. macam dah off topic.

ok. bai.

oh, lupa. credit gambaq to cik pipi and make-up bajet artist to cik mimi dan cik anis. tq! minta halal eh.. :)

notakakiku: pray for me, my friends and all. i'll pray for our success too. insyaAllah. :)
notakakikulagi: teka-teki: siapakah cik han? hahahantu... :D

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)