Tuesday, November 02, 2010

banjir ooo banjir ooo...

...kampung kita naik ayaq eooo!!

hohoyeh! banjir datang lagi. astaghfirullah. serunuk plak ang na, filzah. huhu. setelah empat hari hujan tak berhenti-henti, ayaq dah mula naik kat perlih. akhirnya, hari keempat, ayaq naik sampai depan umah aku. huu. rasanya ayaq kali nih lagi tinggi dr taun 2006. huiii. bestnya kalau dapat meranduk ayaq bah. huuu.

nih gambaq yang pak aku post kt fb kak aku tadi. ermm. nampak teruk jugak. alhamdulillah hari nih hujan dah berhenti. harap-harap bleh la sambut korban nanti dengan selamat. amiin. *aku memang tak balik. famili aku la yg nk raya kat sana nuu.* semoga dapat beraya dgn selamat. amiin.


ayaq masuk porch umah

jalan masuk lorong umah

pokok mempelam depan umah. aik. takdak kaitan.

tuudia. macam sungai.

wuuu. bestnya kalau ada kat umah la nih. siriyes rasa nak balik perlis la jugak. nak p meranduk ayaq bah. taun 2006 dulu x dan pi meranduk pun. dok umah ja. bukan selalu perlis banjir. T_____T

latest: ok. x best. ayaq dah masuk sampai dalam umah. kesian mak, ayah, abang. T____T

5 comments:

  1. dh nek smpai dlm ker? uwaa. sian nyer kt mak n ayah nk cuci. kalo kyun ada bes gak. kyun ska cuci hehehe

    ReplyDelete
  2. hoo. dh nek. kt dapoq teruk sbb ayaq mai kot jalan depan. keta lalu, ayaq masuk dalam. huuu.

    ReplyDelete
  3. rumah saya juga parah dinaiki air..
    T_T

    ReplyDelete
  4. lutfi: huhu. tuh la. umah ang lagi parah kot. kt bhgian depan. umah aku kt blakang2 pun dh mcm nk parah. wawawa. sabaq ja la noh.

    ReplyDelete
  5. *amat teringin nk randuk ayaq ja sbnaqnya nih...
    hoho...terok...
    ya2...nnti kita blk taman kita tgk la sisa2 bah tu...mau ada lg..

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)