Sunday, July 24, 2011

biru-biru si tampuk manis


maaf. jarang aku updet kan?

bukan malas. tapi tak rajin. aik? tak sama ka? tak la. bukan. bukan. bukan sebab tu.

sebenarnya tak tau nak updet apa. kalau asyek cerita pasal aku ja, boring gak kan?

kahkahkah. tak da sapa nak dengaq ceta pasai ang. kesian.

tapi tak pa. blog aku. sukati aku nak ceta pasai pa, kan? aceh. ayat cliche.

tak da la. memang tak tau nak ceta pa. maybe after this aku just buat photoblog ja kot. kot la. sebab aku punya perancangan nih selalunya dibawa angin lalu ja. tapi, insyaAllah! sebabnya aku dah berjaya membeli kamera secara hutang. apa ingat kawen ja ada hutang? eh, kawen ada hutang ka? err. abaikan.

ya. aku dah ada kamera. tapi belom dapat. kak aku yang beli. guna duit dia dulu. kalau nak tunggu aku pi beli sendiri, memang perancangan dibawa angin lalu ja la. heh. tapi masalahnya kamera tu ada kat akak aku. tunggu aku balik la baru boleh ambil. balik? ya. raya nanti la nampaknya.

jadi, bilanya nak buat photoblog konon-kononnya tu?

lepas raya. kot. heh. lebih baik aku tak yah cakap papa. nanti tak jadi, siapa yang malu? aku jugak. eh. eh. perlu ka malu? err. aku pon tak paham apa aku ngarot nih.

baiklah. doa-doa la aku punya perancangan nak buat photoblog tuh tak dibawa angin lalu. kalau tak aku yang malu.
...
..
.
maaf. benti makan durian tadi. ha ha ha. tak yah habaq pun tak pa. tapi saja nak bagi jeles.

baiklah. doa-doa la aku punya perancangan nak buat photoblog tuh tak dibawa angin lalu. kalau tak aku yang malu. eh. macam dah baca ayat nih tadi. memang la. aku copy paste ja. heh.

nampaknya entri aku nih tiada arah tujuan. tak naik highway. masuk jalan lama, singgah sana sini, jadilah entri yang tak tentu arah nih.

oh. idea nak buat photoblog nih pun aku inspired dari baca novel "quartet". oh, memang aku mudah terpengaruh dengan cerita-cerita dongeng seperti itu. aish. bahaya.

eh. tadi kata tak nak cerita pasal diri sendiri. tapi macam dah banyak ja cerita nih. tuh la. perancangan aku memang suka dibawa angin lalu. tapi tak pa. kali nih aku tak malu.


baiklah. aku akan berenti sekrang sebelum aku lebih merapu2 tanpa arah tuju. oh ya. kamera aku bukan dslr ke d600 ke dbsk ke, eh dbsk tuh pa. kamera aku hanyalah cap digital. orang tak da kamera. sekrang zaman dslr tapi aku masih pakai digital camera lagi. kahkahkah. what to do. duit tak da. tu pun berhutang. T_T
nih la rupa kamera aku yang aku sendiri pun tak tengok lagi

eh. tadi bukan kata dah nak benti ka? heh. baiklah. baiklah. bai!

4 comments:

  1. tahniah...ada jugak kamera..huhu!

    ReplyDelete
  2. haha. terima kasih! walaupun tuannya snirik tak pegang pn lg kamera tuh. kuikuikui.

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)