Thursday, April 30, 2009

silap hati?

kadang2 aku rasa mmg patot he dgn she. bkn dgn aku. tah la. aku dgn she mmg totally different. n i think org laki akn lebih suka she. ya la. chantek. menggoda. ayat pn bleh bikin cair. n i know he like the woman like that. aku nih...ckp pn xdak la mnggoda sgt. knapa nk perlu menggoda sedangkan bukan suami istri lagi. hurm. aku x tahu. tp laki mmg suka pompuan yg mcm tuh.

nih contoh ayat antara dua pompuan yg berbeza:

girl 1: tamo cedey2 ya yang....blablablablahnyampah.

girl 2: xnk cedeh2 k.

tgk. byk bezanya. harharhar. yg mana lebih feeling? msti la yg first kan? aku tau. tp mmg aku xleh nk jd cmtu. aku lebih kpada yg kedua. sbb tu aku rasa aku x sesuai kot dgn dia. biarkan dia dgn dia. (cilok ayat syazwan..:P) lgpn aku tgk dia cm lebih bhgia ja skrg. hurm. asalkan dia bhgia, aku akn bhgia..(tp awat nangis nih?)

adui. cm xpatot lak entri nih. erm. xpa la. blog aku. aku just nk meluahkan rasa ja. xdak sapa nk baca. aha.

notakakiku: aik, kata nk wat entri magic? nih ka magicnya? tak. tak. nih bukan magic. bukan silap mata. tp silap hati. harharhar. ok. x lawak.

6 comments:

  1. oi dekja
    sadis no hang
    siap cilok ayat aku lg.tp xpe,hang bg kredit kt ak
    ..
    tenang,toksah pk byk
    cr pe yg ptt dcari dlu
    lg elok kalo pe yg dicari tu kekal,bkn smntra,x mengecewakan=)
    slmt mnenangkn dri

    ReplyDelete
  2. dekja.ak rasa,kita cam punya rasa yg sama la..

    "lgpn aku tgk dia cm lebih bhgia ja skrg. "

    yeah.....

    ReplyDelete
  3. to syaz123:err. syazwan.. aha. seb bek aku sempat kredit ang kerana mencilok ayat itu. kalo x, kna saman dah kot. aha. btw, thanx. tgh cuba menenangkan diri. *malu2*

    to maggiesedapgilertpxbaekutkkesehatan: hurm. mgkin kita patot rs kebhgiaan dia jugak?

    ReplyDelete
  4. kita patut rasa kebahagiaan dia skarang?

    kebahagiaan kita pula siapa nak rasa?
    kita la yang kena cari dan rasa sendiri kebahagiaan kita tuh..
    ish,aku pulak emo...****

    ReplyDelete
  5. erm. maybe kebahagiaan kita ada pada yg laen. maybe. perhaps. kot.

    *rilek zul, rilek*

    ReplyDelete
  6. dekja
    studi dulu k..
    kak yun selalu cite..de bangga dengan dekja
    buat yang terbaik
    jangan sedih2 lagi

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)