Saturday, February 28, 2009

opulence?

ada apa dgn pavilion?

nothing. aha. yala2. msti la ada mcm2. macam2 barangan branded dan international ada kt ctu. drpd yg aku penah dgq, smpai la yg aku xpnah dgq, suma ada kt pavilion. mulanya, agak excited gak la nk p pavilion. sebab aku x penah lagik p sblm nih. p kali nih pn dgn satu bus. bus intec plak tuh. bus intec drop off depan pavilion. wowo. org len drop off dgn merz. kami didrop-offkan dgn bus intec. hebat x hebat.

kedatangan kami disambut dgn security yg pasan hebat nk mati. security ja ponk. maap pd security2 yg laen. sy bkn menghina kamu semua. cuma sy sgtlah hangin dgn security pavilion nih. ok, fine. kitorg dtg dgn bus jaa. tah la. sy sorg ja ka yg pasan atau memang security tuh sgt mengjengkelkan. kami ada projek utk alevel exam. wat display window utk brg2 branded nih. of kos la kami perlukan gmbaq2 sbg bhn rujukan. tetapi hampeh. security tuh pandang slek ja bila kami mula nk amek2 gmbq. kejadahnya kamu? kami wat kerja. bukan suka2 ja nk tngkap gmbaq x ketahuan hala. ok. emo seketika. emo. emo.

x cukup dgn security kt luaq, kt dlm pn lebeh krg sama. tp bukan security la. pekerja2 kt kedai tuh yg sgt menjengkelkan. kami masok la dlm kedai nih. tod's x salah aku. just nk tgk2 like a customer. dat what mr zaidi asked us to do. pretend like u want to buy it. tp sgt2 la menyakitkan ati bila kami just masok dan kuaq bgtu saja then pekerja tuh senyum2(like sinis one) time kami kuaq x beli apa dr kedai depa. oh please...... barang2 tuh xdak lawa sgt ponk. x tringin aku nk beli. harharhar. sepatotnya, aku bawak a man yg very -very old punya, n wears coat. cm smart2 gitu. msti depa x pndg slek pnya. depa ingt aku ada sugar daddy. ha.ha.ha.

dh penat jalan2 sekadar cuci mata kt dlm pavilion tuh, kami pn kena la berkumpul sblm balek. mesti la penat kan, sepetangan jalan2 kt ctu. kt tmpt kami tggu tuh, bangku dh penuh budak2 laki duduk. then, ada la cm tempat tanam pokok. kami ingt nk tenggek2 kt ctu smntra tggu bus. sbb td org len lepak ctu ok ja. lgpn, wktu tuh ada dua mamat bangla ka, myamar ka tah, dok lepak kt ctu gak. tp aku nmpk la, security dok aim ja kami dr jaoh. nk tggu kami dok ctu, then dtg halau2. bayangkan. wktu dua mamat bangla tuh duduk dia x kata pa ponk. even sblm tuh skumpulan arab lepak ctu pn dia wat x kesah. tiba2 bila kami nk mendarat ja punggung kami kt ctu(duduk pn belom lg kot), dia cepat2 dtg, 'xleh duk cni, xleh duk cni'. apahal la pakcik nih. apa masalah dia ha? awat dia x tegoq pn mamat bangla yg dh duduk lama dh kt ctu tuh? nk aim kamii jugak. ergh2. nyampahnya. xdak mood dh aku mahu pergi pavilion. cm hampeh. baek pergi sogo. mcm2 sale ada. ha.ha.ha. x kebuloq pn nk beli brg kt ctu. wek. sgt emo. emo lg. ergh2.

so, apa aku dpt drpd pavilion? opulence? erm, annoying.. ha.ha.

No comments:

Post a Comment

jom merapu skalik...tima kasih~=)