Monday, June 23, 2008

heee...

ermmm...nantok...

semalam(22 jun 08), 11.00pm
nak TIDOQ! satgi nk bgn tgk euro...wah2, aku semangat! kunci jam(atau lbh tepat lg enset) kui 2.30am. Mak mai tgk trkejut dh tdoq dh...wah!

aku:nak tdoq sat...satgi nk bgn tgk bola!(yaken ja ckp)
mak:aish...org pmpn x jaga pagi2 buta utk tgk bola aih....
aku:xpa2(smbil mata dok pejam)
mak:aaaa...bleh tgk, tp esok kna bgn sblm kui 10...(slalu ja bgn kui 12...heee, cuti!)
aku:BAEK!(skalik lagik aku begitu yaken)

pagi2 buta ari nih(23 jun 08), 2.30am
aaaaa....jam dh bunyi...xpuas tdoq lagik...smbung tdoq blk sat...10 minit lps tuh, bunyi balek..adedeh, bergegaq jantong den...bgn dudok dulu...wah, kelamnya~! takot plak...aaaa, nk tgk gak...spain lwn mlm nih(xteli..sbb torres...owh, torres~!) p amek laptop kt bilik blkg...waaa, seram...xpa2...demi torres...walala~ seb bek ada org tuh temankn ym...(maceh byk2 ya org tuh...=)) (terharu nih weh~)

4.30am
sepatotnya dh hbs...sepatotnya laa...tp..tp...0-0 la plak...argh, masa tmbhn..bila aku bleh tdoq nih? torres ku dikuaqkn....waaaa~ nk tdoq bleh ja(sbb torres dh xdak) tp dgn smangat kental, aku meneruskn juga menonton...yeah! tp org tuh dh tdoq...cian2...tggal la aku dok jerit sorg2...bleh saket jantong oo00ooo...adeh, bila nk hbs nih.....??

5.15am(lbh kurang)
x habes lagik...aaaa, aku dh tensen...kna wat penalti...adedeh...aku x suka penalti...bleh kna serangan jantong tiba2...aku tgk ponk cm x tgk ja...tgk dr celah2 jari(cm tgk ceta antu)...wktu nih aku dh berserah dh...nk jd pa jd la...italy mng ponk ok gak(wah, tiba2 termurtad seketika) cubaan kedua itali...berjaya diselamatkn casillas...owh, casillas...tetiba mnjadi hero aku mlm td...mlm ka? heh..sinar2 harapan muncul semula...wah~! aku dh x sng dudok...dok jerit sorg2...cm apa ja(malu2). masok cubaan spain ke4(x salah aku)...argh, berjaya diselamatkn..!! cmna nih? cmna nih? cmna2? aaaa...mula tgk cm tgk ceta antu blk...x brani tgk oo0oo...tba2, casillas skalik lg mnjadi hero...owh~! sepakan italy brjaya diselamatkn...harapan kmbali berbunga2...satu ja lagik...masok laaaa...masok laaa....aku mahu tdor dgn gumbira.....dan...GOL!wah...gol la weh...yay~! spain mng...leh tdoq...! hoyeh2~! pak aku dh jaga plak...dia soh aku tggu smyg subuh dulu....baek, ayah!

5.50am
mari tdoq~!

11.52am
uik, dh kui 11 lbh...aaaa...br nk bgn...heee...ampoon ya mak...terlebeh satu jam 52 minit...heh~! awl sket la drpd ari2 sblmnya...hehe~

kesimpulan: aku gumbira~! x sia2 kunci jam(atau lbh tepat lg enset) utk bgn tgk euro...lalala~


okeh, hbs bab bola...ari nih dh bulan 6...yaaa, bulan 6...last update bulan 1...wah, lamanyerr....byk sbnrnya nk ceta...tp ketidakrajenan itu melanda tiba2...heeee~ tba2 tringat nk update ari nih.. heh..maceh kpd org itu....k, mari mandi~!

1 comment:

  1. hee.... aku lah orang itu~! wahhaa...kita tgk final sesama nk?

    ReplyDelete

jom merapu skalik...tima kasih~=)